U bent hier

Villa Pace betaalkaart

Villa Pace kiest ervoor om in editie 2019 de betaalwijze tijdens het festival te digitaliseren. Geen broekzakken vol jetons, vanaf nu gaan we voor een cashless kaart systeem! 

De drankprijzen op Villa Pace blijven goedkoper dan de prijzen die je op de meeste festivals betaalt. Omdat het een gratis festival is, zijn de inkomsten van drankverkoop belangrijk voor ons. We hopen dan ook dat u aan de togen van Villa Pace koopt.
 

Wat is cashless?
Cashless is een betaalsysteem dat ervoor zorgt dat tijdens het festival betalingen sneller, veiliger en gemakkelijker kunnen verlopen. De cashless Villa Pace kaart kan je aankopen en opladen aan de kassa’s op de verschillende pleinen. Deze kaart kan je aan elke Villa Pace bar en op alle pleinen binnen het event gebruiken. (Grote Markt, Castrohof, ’T Plein, De Nest, Krankenhaus).. Aan het einde van het festival kan je het eventuele resterende bedrag online recupereren via www.villapace.be/refund

Hoeveel kost een Villa Pace kaart?
Voor één Villa Pace kaart vragen we € 1,00. Dit om misbruik en verspilling van de kaarten te voorkomen. We proberen zo veel als mogelijk een milieu bewust festival te organiseren, onnodige plastic kaarten bedrukken en weggeven doen we liever niet.

Hoelang is mijn kaart geldig?
Je Villa Pace kaart is geldig tijdens de gehele duur van het festival en je kan ze zo vaak gebruiken als je wenst. (6, 7 en 8 september 2019 tot sluit bars op de pleinen)

Hoeveel geld zou ik op mijn kaart moeten zetten?
Dat beslis je uiteraard volledig zelf. We raden wel aan om voldoende op te laden om lange wachtrijen aan de kassa’s te vermijden.

Wat als ik mijn kaart verlies?
Je Villa Pace kaart verliezen is zoals je portefeuille kwijtraken. In geval van verlies of diefstal is de organisatie niet verantwoordelijk en kan het bedrag op de verloren kaart ook niet gerecupereerd worden. Bewaar de kaart dus goed!

Wat als ik niet genoeg krediet op mijn Villa Pace kaart heb staan?
Als je balans te laag is kan je helaas niet afrekenen en zal de transactie geweigerd worden. De medewerker aan de bar zal je dan aanraden je Villa Pace kaart op te laden aan één van onze kassa’s. Kassa’s zijn aanwezig op elk plein tijdens het festival.

Waar kan ik mijn resterende bedrag op de kaart controleren?
Bij elke locatie na elke transactie, kan je je resterende balans checken.
 

Terugbetaling van het restbedrag

Hoe krijg ik het bedrag dat ik niet uitgegeven heb terugbetaald?
Na het event kan je op www.villapace.be/refund je terugbetaling aanvragen. Vul het formulier in en je resterende bedrag zal worden terugbetaald.
BELANGRIJK: Hou na het festival zeker je Villa Pace kaart bij! Je hebt de kaart nodig voor de online terugbetaling aan te vragen! De refund pagina zal actief zijn vanaf 2-3 dagen na het festival. Gedurende de aanvraagperiode kan je een link terugvinden op de website www.villapace.be/refund die je zal doorverwijzen naar het aanvraagformulier. Hier zal je de 14 karakters van de unieke code op je Villa Pace kaart moeten invullen alsook je bankgegevens van het bankaccount waarop je terugbetaald wil worden.
Controleer zeker dat alle gegevens correct zijn ingevuld, met foute gegevens kunnen wij u niet terugbetalen. Hou er rekening mee dat het verwerken van al deze aanvragen enige tijd vraagt. De aanvraagperiode duurt meestal tot 2 weken.

Let op! De terugbetaalperiode loopt tot en met zondag 22 september 2019.

Kan ik tijdens het festival een terugbetaling aanvragen op het terrein?
Neen, tijdens het festival gebeuren er GEEN terugbetalingen van Villa Pace kaarten. Dit om wachtrijen te vermijden aan de kassa’s. Terugbetalingen zijn enkel online mogelijk NA het festival. Hou er rekening mee dat het verwerken van al deze aanvragen enige tijd vraagt, en dat je de aanvraag binnen de terugbetaalperiode moet indienen! De lengte van de terugbetaalperiode loopt tot en met zondag 22 september 2019.

De terugbetaalperiode is afgelopen, kan ik nog een terugbetaling aanvragen?
Als de terugbetaalperiode afgelopen is kunnen er helaas geen terugbetalingen meer aangevraagd worden. Zorg er dus voor dat je dit voor 22 september 2019 in orde brengt.

Waar kan ik terecht als ik vragen of problemen heb ivm de terugbetaling?
Ondervind je problemen met de terugbetaling, of is er iets niet duidelijk? Stuur ons dan een mailtje met alle nodige info via refund [at] villapace.be
Wij proberen alle mails zo snel als mogelijk te behandelen.